1. Ако доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента и това може да се установи, чрез обикновен преглед на стоката;
2. Ако при транспортирането стоката или нейната опаковка е повредена;
3. Ако цената, която клиентът следва да заплати, не съответства на първоначално оферираната в страницата на Барт ООД
4. Ако не е спазен срока, обявен за доставка;
5. При условията на чл. 69, ал. 3 от ЗЗППТ.
6. Рекламации по гореизброените пунктове се извършват само в момента на доставката.
7. Извън изброените случаи, клиентът няма право да откаже да получи и заплати поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи и по доставка и по връщане на стоката.
8. За случаите на отказ за получаване на стоката се съставя протокол в момента на доставката. Ако клиентът откаже подписването на протокола, се приема, че отказът му за получаване на стоката е неоснователен и той дължи заплащане на разходите и по доставката и по връщането на стоката.